Портфоліо
Назва навчальної теми
Якщо не стане Сонця
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
Природознавство 5-й кла
Вік учнів, клас
вік учнів 5-й в вік 10-11рок
Стислий опис проекту (скопіювати з Плану)
План вивчення теми (вставити файл)
Оцінювання (стислий опис і інструменти)
Проведенння
проекту включає в себе ведення щоденника спостережень і проведення дослідів і
експериментів. Оцінювання учнів як в ході ведення проекту так і після його
закінчення.доречно проводити самооцінку .на початку проекту дітям оголошують
завдання і мету проекту
- засвоєння на рівні вимог
навчальної програми знань про об’єкти і процеси, що відбуваються у
природі, сформованість понять про системи живої і неживої природи;
сформованість елементарних умінь та навичок до
спостереження, опису, експериhttps://drive.google.com/file/d/0BxJM8s6AafpBcUhIcVFUdXFYMjA/edit?usp=sharing
Діяльність учнів та вчителя (скопіювати з Плану з посиланнями на відповідні документи)
Вивчення живих систем розпочинається з організмів, їхніх взаємозв’язків
з неживою природою. Дослідження взаємозв’язків у природі сприятиме формуванню
поняття про екосистему. Учні знайомляться з природними і штучними екосистемами,
вчаться спостерігати взаємозв’язки між природою і людиною, набувають умінь
практичного застосування знань. Завершується вивчення середовища існування
людини ознайомленням із найбільшою екосистемою — біосфероюя та скорочення переліку вимог в цьому розділі повинні
міститися пріоритетні, головні навчальні цілі , яких ваші учні мають досягти (а
не торкатися), та які ви маєте і можете оцінити наприкінці вивчення цієї теми.https://drive.google.com/file/d/0BxJM8s6AafpBU2RUaExtZUMyYm8/edit?usp=sharing
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Науменко Анатолій Миколайович
Фах, навчальний предмет
Історія
Навчальний заклад
Школа
Місто\село, район, область
3-71-41
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
25.11-19.11
Місце проведення тренінгу
ЧОІППО
Тренери
Літош Ю.М, Дягло Н. В
Немає коментарів:
Дописати коментар