Чи проект демонструє, що учень достатньо глибоко розуміє важливі моменти теми для того, щоб
побудувати змістовні зв’язки? Яким чином ІКТ сприяли розумінню цих зв’язків?
Чи ІКТ допомагають
учню аналізувати, оцінювати, глибше розуміти теорію та синтезувати дані та
відомості?
Чи ІКТ, задіяні у
підготовці проекту, допомагають учню
застосувати навички 21 століття?
Чи використання
комп’ютерних технологій у проекті допомогло учню бути більш продуктивним та
творчим?
Які поняття, висновки,
умовиводи, важливі для навчальних результатів, учень не зміг би дізнатися чи
зробити або майже не міг зробити без використання комп’ютерних технологій
Немає коментарів:
Дописати коментар